cheergurlz

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Wilma och Izabell - 16 mars 2011 18:29

Heej <3'


Idag har jag varit i skolan och gjorde inte så mycket men fick läxa blää.

Jag har gjort engelska läxan tills i  morgon , matte läxan till fredag har två tall kvar . Alicia visade mig en onepiece sida och jag är fast vid den nu men jag vill ha en onepiece kanska kan önska mig en i födelsedags present men det är i oktober ganska långt kvar men ska försöka spara. Nu sitter jag och kollar på onepice och kläder men här kommer tre olika färger vilken är snyggast ? vilken klär mig mest?


      

Av Wilma och Izabell - 16 mars 2011 16:48

Känns som tisdag, kan ha varit eftersom att vi inte hade skola igår ;)

Men det var skit kul på Izabells skola och måste dit någon annan gång när vi har studiedag. Bara två dagar kvar på veckan. Känns som att den har gått super snabbt. Imorrn är det cheerleading. Näst sista torsdagen innan tävling. Jag är så HIMLA spänd!!! Jag och Izabell ska såklart sitta på bussen tillsammans. Även om det har varit lite tjafs om det. 


Nu är jag med Vickan. Idag har vi gjort läxor, hoppat studsmatta och typ, ätit ;)

Nu är vi inne på FB fast snart ska vi nog ut o hoppa igen. Puss <3

Ses <3'


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards