cheergurlz

Alla inlägg under april 2011

Av Wilma och Izabell - 25 april 2011 19:10

Sista dan påpåsklovet.  Naaaaaj :/

Men jag längtar ändå tills imorrn ;DD

Igår när jag och Althea kom hem från Skåne åkte vi till farmor och farfar. Där var alla kusiner. Vi var ute lite och lekte Jage o sen var vi inne o kolla på film ( Forest gump)


Recension om filmen:

Jag älskar Forest Gump och har gjort det ända sen jag var liten. Vissa scener kan bli lite tråkiga men det händer alltid något iaf. Definitivt en film man ska kolla på.


Idag var jag Mamma, pappa, Althea och hunden ute i skogen och åt frukost :D

Sen när vi kom hem ringde vi Anna ( Hon ringde oss fast vi hann inte svara så vi fick ringa tillbaks ;DD) Vi hoppade studsmatta och tog lite bilder. Sen rigde vi några andra och gick hem till dom. Där körde vi pantgömme, Vinken och kollade lite på TV. Nu när vi kom hem kom Hedda och Silas, våra grannar, till oss ( 2 o 4 år). Vi hoppade lite studsmatta och så berättade Heddas pappa att Hedda hade pratat om oss i bilen <33  Hon hade sagt "Jag saknar tjejorna" <3333  Nu sitter jag, Althea o Anna vid datorn och snart ska vi äta, puss <3

 

Av Wilma och Izabell - 24 april 2011 10:12

Har inte skrivit på jätte länge, jag vet. Men nu kan jag skriva om mitt påsklov.


Lördag: Du. Jag kommer inte ihåg ;DD


Söndag; Cheerleading. Izabell kom o sov över <33' 

Hoppade bara studsmatta. Typ inget annat, haha. Asa skojj <3'


Måndag: Izabell var där, sov över ännu en dag ;DD 

Bara studsmatta, hur orkade vi O.o

Men på kvällen hade jag gittar så då var Izabell med lilla syrran Althea ;DD


Tisdag:Vaknade av att hunden (pirre) vi skulle passa kom upp o slicka oss i ansiktet ;)) Izabell åkte hem ganska tidigt. Typ vid halv elva men innan det hann vi göra french toast till frukost och hoppa studsmatta ;DD

Senare på Tisdagen ringde jag till min kompis Matilda. Vi spelade mest SIMS badade hundarna och hoppade. 


Onsdag: Pirres matte hämtade honom, noooooo ;P

Jag och Althea spelade Sims på moronen och hoppade studsmatta resten av dagen 


Torsdag: Studsmatta. Sen vid fem åkte vi till skåne och där åt vi middag o kolla på tv <3'


Fredag: I skåne. Hade vatten krig o jag blev helt blöt ;D

Sen kollade vi nog på Tv det mesta av kvällen. Jag och Althea gjorde en gymnastik film också som vi la ut på Fb ;)


Lördag: Hade först äggpickning. Jag vann för andra året i rad. Jag äääger ;D

Sen letade vi då påskägg. Jag hittade ett fööörst ;)

På kvällen hade vi Lammfestival ;DD


Söndag ( Idag): Vi sitter o kollar på TV ;DD



Men på tisdag fyller jag år  :DD

Vad kommer jag få i present? 

Skriver sen om det, på tisdag ;D


Seees <333'


   Hade bara lite kul igår :DD


 

Av Wilma och Izabell - 21 april 2011 19:05

Länkbyte med en blogg <3'


http://xoxomadde.blogg.se

Av Wilma och Izabell - 20 april 2011 15:30

Heej alla söta läsare <3'


Har inte bloggat på två dagar vet men det är för att jag inte varit hemma har varit hos Wilma och haft jätte roligt. men idag så öppnade den nyaste delen på frölunda torg så jag mamma , Denise och Leo gick ditt fanns inte så mycket.

Vi fikade med mammas kompis och hennes barn och kollade affärer efter det gick vi hem och har inte gjort så mycket och vet inte vad jag ska göra men ska nog kolla lite bloggar och lyssna på musik och sen äta. 

Vid 7 tiden ska jag och Denise ut och springa tror jag hon ville det , igår så fick jag en tröja av mamma från h&m och jag packade min resväska för ska ju till Mallorka skriver mer sen puss Izabell <3'

Av Wilma och Izabell - 17 april 2011 09:54

Godmorgon <3'


nu sitter jag vid datan och äter frukost ska gå ut om 10-15 min så kommer dem och hämtar mig. Sen ska jag hem till älsklingen Wilma och sova där men skriver säkert när jag är där puss izabell <3'

Av Wilma och Izabell - 16 april 2011 10:55

Godmorgon <3'


Hann inte skriva igår kom hem så sent elr kom hem 12.00 och var trött.

Igår så kollade jag ju på Never say never med vanessa och den var hur bra som helst jag var helt inne i filmen och sen åkte vi till min moster och hennes faster.

Nu ska jag till min moster med min mamma leo och Denise för vi ska fika där och jag hoppas det blir bättre väder strax men skriver mer sen puss izabell <3'

Av Wilma och Izabell - 15 april 2011 10:11

Godmorgon alla söta läsare <3'


Idag ska jag på bio med bästa Vanessa vi ska se Never say Never :)

Efter det ska vi nog hem till henne och hitta på något.

Just nu är jag inne på fb och ska kolla lite bloggar när klockan är 10.20 ska jag se ( våra bästa år ) sen göra i ordning mig. 

Skriver mer sen puss izabell <3'

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards