cheergurlz

Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

veckans låt <3'

Av Wilma och Izabell - 24 maj 2011 21:15

ohhh,ohhh,oh 
I never thought that it'd be easy, 
Cause we're both so distant now, 
And the walls are closing in on us and we're wondering how, 
No one has a solid answer, 
But just walking in the dark, 
And you can see the look on my face, it just tears me apart. 

So we fight, (so we fight) 
Through the hurt, (through the hurt) 
And we cry and cry and cry and cry, 
And we live, (and we live) 
And we learn, (and we learn) 
And we try and try and try and try! 

So its up to you, (oh) 
And its up to me, (yeah) 
and we meet in the middle, on our way back down to earth, 
Down to earth, down to earth, down to earth 
On our way back down to earth, 
Back down to earth x8 

Mommy, you were always somewhere, 
And Daddy, I live out of town, 
So tell me how could I ever be, normal somehow? 
You tell me this is for the best, 
So tell me why am I in tears? 
(Woo) so far away and now I just need you here, 


So we fight, (so we fight) 
Through the hurt, (through the hurt) 
And we cry and cry and cry and cry, 
And we live, (and we live) 


And we learn, (and we learn) 
And we try and try and try and try 

So its up to you, 
And its up to me, 
And we meet in the middle, on our way back down to earth, 
Down to earth x3 

On our way back down to earth, (on our way back down to earth) 
Back down to earth x8 


I felt so far away, 
From where we used to be, 
And now we're standing, 
And where do we go, 
when there's is no road (no road) 
to get to your heart? 
Lets start over again! 

So it's up to you, 
And it's up to me, 
And we meet in the middle, on our way back down to earth, 
Down to earth, (down to earth) 
Down to earth, 
On our way back down to earth, 

I never thought that it'd be easy, 

Cause we're both so distant now, 
And the walls are closing in on us and we're wondering how?



SVENSKA : 


Ohhh, Ohhh, åh
Jag trodde aldrig att det skulle vara lätt,
För vi är båda så avlägset nu,
Och väggarna är närmar sig oss och vi undrar hur,
Ingen har en fast svar,
Men bara genom att gå i mörkret,
Och du kan se titta på mitt ansikte, det bara tårar jag isär.
Så vi slåss, (så vi slåss)
Genom ont, (genom skada)
Och vi gråter och gråter och gråter och gråter,
Och vi lever, (och vi bor)
Och vi lär oss, (och vi lär oss)
Och vi försöker och försöker och försöker och försöker!
Så det upp till dig, (oh)
Och det är upp till mig, (ja)
och vi träffas i mitten, på vägen tillbaka ner till jorden,
Jordnära, jordnära, jordnära
På vägen tillbaka ner till jorden,
Tillbaka ner på jorden
Mamma, du var alltid någonstans,
Och pappa, jag bor utanför stan,
 säg mig hur kan jag någonsin bli, normal på något sätt?
Du berätta det här är det bästa,
 säg mig varför är jag i tårar?
(Woo) så långt borta och nu behöver jag bara dig här,

 vi slåss, ( vi slåss)
Genom ont, (genom skada)
Och vi gråter och gråter och gråter och gråter,
Och vi lever, (och vi bor)
Och vi lär oss, (och vi lär oss)
Och vi försöker och försöker och försöker och försöker

 det är upp till dig,
Och det är upp till mig,
Och vi mötas i mitten, på vägen tillbaka ner till jorden,
Jordnära 

På vägen tillbaka ner på jorden, (på vår väg tillbaka ner till jorden)
Tillbaka ner på jorden
Jag kände mig  långt borta,
Från där vi brukade vara,
Och nu är vi står,
Och där går vi,
när det finns ingen väg (ingen väg)
för att komma till ditt hjärta?
Låt oss börja om igen!

Så det är upp till dig,
Och det är upp till mig,
Och vi mötas i mitten, på vägen tillbaka ner till jorden,
Jordnära, (jordnära)
Jordnära,
På vägen tillbaka ner till jorden,

Jag trodde aldrig att det skulle vara lätt,
För vi är båda så avlägset nu,
Och väggarna är närmar sig oss och vi undrar hur?

 



 
 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma och Izabell - 8 juli 2011 11:53

Heej <3'   Har inte bloggat på lännge vet men det ska det bli ändring på :D <3 Just nu sitter jag i min syrras säng brevid henne med datorerna :D Idag ska mammas kompisar komma hit om typ 2 timmar ska göra i ordning mig snart och sen ka...

Av Wilma och Izabell - 8 juli 2011 11:47

Heej <3'   Jag är med och tävlar hos kissie om att vinna en rosa ipod nano 6 och för  man ska vinna skulle man välja ett iphone skal.  Jag valde detta iphone skalet just för att jag älskar rosa och speciellt med lite glitter i.  Jag sparar...

Av Wilma och Izabell - 8 juni 2011 19:06

Tja <3'   Idag har vi varit på stadsvandring och det var bajs tråkigt var med dem nya klasserna efter det var jag med , Vanessa , Frida , Ida och Linnèa. Vi hoppade studsmatta och byggde gick så där hahah efter det gick jag med Vanessa , Fri...

Av Wilma och Izabell - 3 juni 2011 12:09

Hej <3   Om 1 timme och 50 min åker vi till malmö kommer bli jätte roligt. Men kommer inte kunna blogga på hela helgen kanske söndag får se. Kommer att komma bilder men jag har gjort i ordning och packat klart. Längtar verkligen kommer d...

Av Wilma och Izabell - 2 juni 2011 11:06

Snart är det RM. Om ett dygn  och tre timmar sitter vi på bussen! OMG!  Så här vill jag att det ska se ut :PP                        FRAM Izabell Jag           Denise Josse Jamie Julia           Sen så får de fylla på bakom :PP <3 ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards