cheergurlz

Alla inlägg under maj 2011

Av Wilma och Izabell - 31 maj 2011 10:10

Heej <3'


Idag står jag i caffét i skolan med Ida.

efter skolan har jag cheerleading men skriver mer sen puss izabell <3'

Av Wilma och Izabell - 25 maj 2011 14:08

Heej <3'


Sitter i korridoren med ida har guldtid för blev klar med det vi skulle man fick inte gå ist för att ha guldtid bajs :( 

Men idag har jag bara varit i skolan och efter skolan när jag kommer hem ska jag och Denise dammsuga och sånt i rummet sen ska jag göra engelska läxan.

Men denise kanske skulle till Elin annars gör jag läxan först i kväll ska jag kolla på big brother det var la allt puss Izabell <3'

Av Wilma och Izabell - 24 maj 2011 21:15

ohhh,ohhh,oh 
I never thought that it'd be easy, 
Cause we're both so distant now, 
And the walls are closing in on us and we're wondering how, 
No one has a solid answer, 
But just walking in the dark, 
And you can see the look on my face, it just tears me apart. 

So we fight, (so we fight) 
Through the hurt, (through the hurt) 
And we cry and cry and cry and cry, 
And we live, (and we live) 
And we learn, (and we learn) 
And we try and try and try and try! 

So its up to you, (oh) 
And its up to me, (yeah) 
and we meet in the middle, on our way back down to earth, 
Down to earth, down to earth, down to earth 
On our way back down to earth, 
Back down to earth x8 

Mommy, you were always somewhere, 
And Daddy, I live out of town, 
So tell me how could I ever be, normal somehow? 
You tell me this is for the best, 
So tell me why am I in tears? 
(Woo) so far away and now I just need you here, 


So we fight, (so we fight) 
Through the hurt, (through the hurt) 
And we cry and cry and cry and cry, 
And we live, (and we live) 


And we learn, (and we learn) 
And we try and try and try and try 

So its up to you, 
And its up to me, 
And we meet in the middle, on our way back down to earth, 
Down to earth x3 

On our way back down to earth, (on our way back down to earth) 
Back down to earth x8 


I felt so far away, 
From where we used to be, 
And now we're standing, 
And where do we go, 
when there's is no road (no road) 
to get to your heart? 
Lets start over again! 

So it's up to you, 
And it's up to me, 
And we meet in the middle, on our way back down to earth, 
Down to earth, (down to earth) 
Down to earth, 
On our way back down to earth, 

I never thought that it'd be easy, 

Cause we're both so distant now, 
And the walls are closing in on us and we're wondering how?



SVENSKA : 


Ohhh, Ohhh, åh
Jag trodde aldrig att det skulle vara lätt,
För vi är båda så avlägset nu,
Och väggarna är närmar sig oss och vi undrar hur,
Ingen har en fast svar,
Men bara genom att gå i mörkret,
Och du kan se titta på mitt ansikte, det bara tårar jag isär.
Så vi slåss, (så vi slåss)
Genom ont, (genom skada)
Och vi gråter och gråter och gråter och gråter,
Och vi lever, (och vi bor)
Och vi lär oss, (och vi lär oss)
Och vi försöker och försöker och försöker och försöker!
Så det upp till dig, (oh)
Och det är upp till mig, (ja)
och vi träffas i mitten, på vägen tillbaka ner till jorden,
Jordnära, jordnära, jordnära
På vägen tillbaka ner till jorden,
Tillbaka ner på jorden
Mamma, du var alltid någonstans,
Och pappa, jag bor utanför stan,
 säg mig hur kan jag någonsin bli, normal på något sätt?
Du berätta det här är det bästa,
 säg mig varför är jag i tårar?
(Woo) så långt borta och nu behöver jag bara dig här,

 vi slåss, ( vi slåss)
Genom ont, (genom skada)
Och vi gråter och gråter och gråter och gråter,
Och vi lever, (och vi bor)
Och vi lär oss, (och vi lär oss)
Och vi försöker och försöker och försöker och försöker

 det är upp till dig,
Och det är upp till mig,
Och vi mötas i mitten, på vägen tillbaka ner till jorden,
Jordnära 

På vägen tillbaka ner på jorden, (på vår väg tillbaka ner till jorden)
Tillbaka ner på jorden
Jag kände mig  långt borta,
Från där vi brukade vara,
Och nu är vi står,
Och där går vi,
när det finns ingen väg (ingen väg)
för att komma till ditt hjärta?
Låt oss börja om igen!

Så det är upp till dig,
Och det är upp till mig,
Och vi mötas i mitten, på vägen tillbaka ner till jorden,
Jordnära, (jordnära)
Jordnära,
På vägen tillbaka ner till jorden,

Jag trodde aldrig att det skulle vara lätt,
För vi är båda så avlägset nu,
Och väggarna är närmar sig oss och vi undrar hur?

 



 
 




<3'

Av Wilma och Izabell - 24 maj 2011 20:53

heej <3'


Idag har jag varit i skolan och ddet var som varligt förutom att Alicia och Ida jagade mig för att få veta vem jag gillar haha ;) <3

Efter skolan gjorde jag läxor och sånt när jag gick in på bloggen hade jag fått en komentar av min brev kompis i norge gud var roligt ser verkligen fram emot att vara brev kompis med henne verkar väldigt trevlig hon heter Maria :) <3

Men jag kommer börja med veckans låt så den kommer i nästa inlägg idag hehe men om några minuter ska jag kolla på despret sen big brother :) <3

Ses i morgon puss izabell <3' 

Av Wilma och Izabell - 23 maj 2011 21:40



Tisdag : Läxor , duscha läxor datan BB 


Onsdag :  Kanske hitta å något med någon BB


Torsdag :  Skolan , kanske vara med jonna , cheerleading och sitta vid datan

( BB)


Fredag : hitta på något 


Lördag : Extra träning 3-5 sen åka till Anna och ha lagkväll sen sova över :) <3


Söndag : SOMMARUPPVISNING :) <3

Av Wilma och Izabell - 23 maj 2011 21:33

heej <3'


Förlåt att jag inte bloggat på länge men har haft fullt upp men läxor cheerleading träna hemma mm.

Men idag har jag varit med Ida och vi har gjort lite allt möjligt vi var hos mig men hon åkte hem typ vid 7 halv 8 tiden .

När hon hade åkt hem så gjorde jag matte läxa 14 sista läxan i matte för inte denna onsdagen men nästa onsdag ska vi ha prov.

I dag är det exakt en vecka kvar tills splittring :(

Asså jag Måste komma med dem jag önskat annars dör jag allvarligt.

Vill bara träffa Wilma varje dag önska vi gick i samma klass men kommer tillbringa mycket med henne till helgen :D <3


Puss izabell <3'

Av Wilma och Izabell - 15 maj 2011 09:00

Heej <3'


Jag kom hem igår orkade inte blogga var trött efter flygresan som var inte så trevlig uppgången gick bra från Palma sen när vi var över alperna så fick dem stänga av toaleterna och alla fick sätta på sig bälte och sitta stilla för det gunga och hoppa så mycket.

Jag blev as rädd typ ifall man skulle krocka eller något och ner gången var helt katasrof för jag fick lock och det gick bort vid 10 tiden i går på kvällen.

Men har saknat alla så mycket och idag är det cheer har längtat så efter det och det första jag ska göra är att springa och krama WILMA <3

Jag måste gå ut nu för lotta kommer 9.20 och klockan är 9.05

Idag ska vi hämta våran katt Molly <3'

Ses sen puss izabell <3'

Av Wilma och Izabell - 15 maj 2011 07:51

Då vare sönda, då vare cheer, då får man träffa icha igen <3'

Det var så hiiiiiimla längesen verkligen. Saknar henne hur mke som helst <3'

MEn jag ska nog äta snart. Är verkligen suupertrött men cheeren börjar 10 o ja vill nte komma för sent ;DD


Bloggar nog efter cheeren.

 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards