cheergurlz

Alla inlägg under februari 2011

Av Wilma och Izabell - 28 februari 2011 18:20

Nu är jag med Anna <3'

Sorry att jag inte har skrivit under helgen, har haft gäster. Saknar Izabell <3'

Träningen igår var bara bäst! Vi kan ju programmet nu o jag klarade rondat två flickisar :D <3'

Äntligen :) <3' I sändags var jag med kompisen Deninse (från cheeren). Skulle egentligen vara med Izabell men hon kunde inte :(

Nu har jag och Anna hoppat studsmatta, kan det inte bli vår snaart? Vill ni att vintern ska vara kvar eller vill ni bara att våren ska komma? Jag röstar på vår. Snart födelsedag :D Bara två månader kvar ;) Men ska gå nu, sees <3

Wilma

Av Wilma och Izabell - 28 februari 2011 16:30

Heej <3'


Nu har jag kommit hem från skolan. Var inte så många lektioner idag men blev klar med min sak på träslöjd så får hämta den på torsdag. Jag kom hem för typ en timme sen och har gjort matte läxan och skrivit lite på min fantasy berättelse har skrivit 5 och en halv sida ska skriva mer. Sen ska jag också läsa lite och sen innan jag lägger mig. Men nu ska jag kolla lite bloggar och vara inne på datan puss izabell <3'

Av Wilma och Izabell - 27 februari 2011 19:05

Heej <3'


Idag försov jag mig så lotta och dem stog där nere i typ en kvart och vänta på mig hade två min på mig hann inte sätta upp håret.

Men träningen var bra hade 4 timmar började 9-13 men vi har fått till programmet och det är bara 6 träningar kvar till tävling skit :) 

Jag och Jonna åkte till Alicia sen och där var Ida vi har hoppat stuttsmatta  i många timmar och klarade strackt salto :)

Chattar med Linus nu och ska vara med Alicia , Jonna och Linus på Tisdag hehe det kommer bli roligt . Nu vet jag inte vad jag ska göra sitta lite vid datan förmodar jag har inga läxor för dem får vi imorgon skriver mer sen kanske puss izabell <3'

Av Wilma och Izabell - 25 februari 2011 14:33

Äntligen helg <3' Under helgen ska vi ha gäster :) Blä vad jag längtar till godiset ;P Idag har jag lärt mig att man aldrig ska gå ut med två hundar samtidigt ( speciellt inte om en av dem är ovanligt stark) Nu längtar jag till söndag. Då ska vi ha två timmars extra träning, yay :D Tips på något man kan ha med sig o äta? Men är super hungrig nu så ska ner o äta mellanmål, ses <3

Wilma

Av Wilma och Izabell - 24 februari 2011 21:00

heeej <3'


Idag har jag varit i skolan och sen gick jag hem till Jonna och sen cheeren.

Det gick så där bra nya saker hela tiden. Men nu så vet jag inte vad jag ska göra men i morgon ska jag vara med Ida , Alicia och Elsa puss izabell <3'

Av Wilma och Izabell - 24 februari 2011 15:57

Ska snart till cheeren, yäy! <3' Får träffa Izabell då <3' Men har gjort en macka, lägger ut bild sen :) <3 Nu chattar jag med Emma i min klass på FB och snart ska jag gå ner och göra en till macka ;)

Men ÄLSKAR denna låten.

Puss!<3

Av Wilma och Izabell - 24 februari 2011 07:40

Heej<3'


Idag ha vi sovmorgon har alltid det på torsdagar börjar tio över 9 så ska ta bussen om 55 min. Men jag ligger med datorn i knät just nu orkar inte gå upp och jag har gjort något med naken gör ont när jag vrider mig. 

Snart måste jag gå upp och göra mig i ordning fast har ju allt jag ska ha framplockat . Idag har vi bara Musik , So  , svenska och engelska  fyra lektioner och vi slutar halv 3 sen ska jag till Jonna för vi ska träna lite innan cheerleadingen och sen så har vi riktig träning.

Skriver mer sen puss izabell <3'

Av Wilma och Izabell - 23 februari 2011 20:40

Tog en genomskinlig. Sparar chokladen tills Izabell kommer hit <3'

   Osså syrran med :) <3'

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards