cheergurlz

Alla inlägg under mars 2011

Av Wilma och Izabell - 30 mars 2011 08:15

Goodmorgon <3'


Just nu sitter jag i skolan och snart ska vi ha roliga timmen undrar hur det blir :)

Sen blir det matte inte roligt har matte prov om en vecka. efter det har vi so sen äter vi efter set har vi b-språk , no och elevensval. Skriver mer sen puss izabell <3

Av Wilma och Izabell - 28 mars 2011 09:02

Neeeej. Jag vill inte vara sjuk! Speciellt inte på en måndag :/

Helgen har varit heeeelt ah-mazing. I fredags åkte då jag, Izabell och syrran in till korsvägen där vi mötte Julia <3' Sen åkte vi hela vägen till Borås. Tur att man inte var ensam säger jag bara. Vid Borås skulle vi möta Jamie men hennes buss var försenad och det gjorde så att vi missade bussen hem till henne också. Vi hade då alltså en halvtimma på oss tills nästa buss gick. Vad tror ni vi gjorde? Vi byggde. Vadå? Vi var ju fem (proffsiga ;P) cheerleaders och inte tänkte vi sitta där och göra ingenting. Halvtimman gick väldigt snabbt och snart kom nästa buss, hade velat stanna längre ;P När vi kom hem till Jamie övade vi lite på programmet och så. Sen åt vi pizza och gick och la oss tidigt. Vi skulle ju faktiskt upp 5.50 nästa morgon. Jag vaknade några gånger mitt i natten och hade svårt att andas, som tur var somnade jag om efter ett tag.


Borås hallen kände jag igen, där var DM förra året. Della, Bella och alla andra 'Jaguarer' stod och väntade på oss när vi kom. Vi gick direkt till omklädningsrummet och tog på oss dräkterna, sedan sminkade vi oss och våfflade håret. Blev lite besviken när Della berättade att vi inte skulle tävla mot någon. Då visste vi ju redan att vi skulle komma etta. Fast vi behövde ett speciellt antal poäng för att komma vidare till RM.


Tävlingen gick bra. Vad jag grät när vi gick bort från mattan. Prisutdelningen gick minst lika bra. Alla trodde vi skulle koma sist x) Vi är lite flummiga vi ;))


Aooo. Min haaals :/

Ska gömma korv för hunden nu, seees <3'

   



Av Wilma och Izabell - 25 mars 2011 07:08

heej <3'


Jag har ont i magen för jag är nervös för i morgon ska vi tävla.

Jag Wilma , Althea , Julia ska åka till Jamie och sova över tills lördag så slipper vi gå upp så tidigt hoppas man kan somna. Men i går packade jag och idag ska jag gå tidigare för att jag ska hinna med bussen till borås.

Vet inte om jag kommer skriva mer idag får se men efter tävlingen skriver jag puss izabell <3' 

Av Wilma och Izabell - 22 mars 2011 19:58

Även om jag är trött skulle jag verkligen inte kunna somna nu. Ni fattar inte hur mke jag längtar till DM. Längtar As mke efter izabell också. Men på fredag ses vi igen. Jag syrran, Izabell, Jamie och Julia ska sova över hos Jamiee

Nu ska jag gå ner och titta på huset fullt av hundar.

Pussokram

 

Av Wilma och Izabell - 21 mars 2011 19:34

Heej <3'


Idag har jag varit i skolan och gjorde inte så mycket men orkar inte prata om skolan. Efter skolan pluggade jag och sen åt jag , har även varit ute och gjort flickisar på gräsmattan det var roligt hehe. Men jag har gjort matte läxan , svenska bilden fast är inte klar och tränat på so provet  mest so jag kan det man ska så det är bra. Har inte så mycket mer att skriva men i morgon börjar jag 8.00 och har idrott vid flame sen slutar vi 14.45 så får vänta på bussen. 

Puss izabell <3' 

Av Wilma och Izabell - 21 mars 2011 07:01

Nu sitter jag och äter frukost med Althea och Klara (Klara sov över, igen). Ska till skolan om typ tjugo minuter och idag ska jag cykla. I skolan har vi idrott. Desireé, våran gamla idotts lärare, är tillbaka från sin operation så idag ska vi nog göra något kul på idrotten. Sen håller våran lärare Lotta på att operera sig eller ngt och då ska vi ha vikarie :D


Dagens outfit:

  Byxor; Cubus

Tröja; GinaTricot


Puss!<3'

 

Av Wilma och Izabell - 20 mars 2011 19:23

Jag har varit med Celina idag, efter cheeren assoe <3'

Men vi typ hoppade studsmatta, en liten konversation;

W=Jag(Wilma) C=Celina


W:Jag fryser, ska vi gå in och värma oss?

C: Aah, visst

GÅR IN

Celina visar mig runt i huset

 

C: Vi går ut o hoppar igen.

W: Visst


Hah, vi hoppade typ heeela tiden ;))

Men har inte gjort så mycket mer idag. Träningen var asså toppeeeen!<3 Inte en av de roligaste ( vi övade bara program) fast det gick ändå bra. Fick ett klistermärkee :DD

Men ikväll ska jag kolla på Solsidan och typ gå och lägga mig tidigt. Ska också dusha.

Nu ska jag ha lite kul på pizap, sees!<3

 

Av Wilma och Izabell - 20 mars 2011 09:06

Godmorgon <3'


Jag vaknade klockan 7:30 och sen somnade jag om och vaknade av mitt alarm 8:40. Jag har gjort i ordningen mig nu ska bara äta och sen borsta tänderna.

I dag får vi veta en sak och om det går så kommer set bli så kul :) 

Men skriver mer sen puss Izabell <3' 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards